Jak postupovat?

Jak postupovat a jak předat telefon do servisu?

 

V menu nahoře zvolte značku a model vašeho telefonu a následně vyberte druh požadované opravy. Opravu poté jednoduše vložte do košíku a přejděte k objednávce. Pokud nenajdete váš model telefonu, kontaktujte nás prosím emailem nebo telefonicky.

 

Nyní vyberte preferovaný způsob dopravy a objednávku odešlete. Objednávka je až do předání telefonu nezávazná a můžete ji kdykoliv stornovat.


Způsoby dopravy a předání do servisu:

A) SBĚRNÉ MÍSTO Nový Jičín (zdarma)

Po potvrzení objednávky Vám SMS zprávou zašleme přidělené číslo zakázky a výzvu k předání telefonu na sběrném místě CykloArt, Lidická 132/8, 741 01, Nový Jičín. O dokončení opravy a možnosti vyzvednout si opravený telefon budete informováni opět SMS zprávou.


B) NAŠE DOPRAVA: GEIS tam i zpět - celá ČR (199 Kč)

Po potvrzení objednávky Vás kontaktuje náš pracovník a domluví s Vámi detaily dopravy (datum, adresa atd). V domluvený den u Vás zabalený telefon vyzvedne řidič přepravní společnosti GEIS. Jakmile telefon opravíme, zašleme Vám jej zpět balíkem GEIS.  


C) VAŠE DOPRAVA: Telefon nám zašlete sami (cena dle Vámi zvolené přepravy - zpátky ZDARMA)

Po potvrzení objednávky nám telefon můžete zaslat (Českou poštou, PPL, DPD apod.) na adresu naší firmy: VOBA Profi Group s.r.o., Starojická Lhota 67, Starý Jičín, 741 01.  Zpět Vám telefon zašleme zdarma přepravcem GEIS.

 



Jakmile mobilní telefon obdržíme, provedeme opravu. Většinu oprav provádíme do 24-48 hod. + doba přepravy. Samozřejmostí je 12 měsíců záruka a doklad o zaplacení.

 

Opravený telefon Vám doručíme přepravní službou GEIS zpět domů (do školy, do práce) nebo si jej můžete vyzvednout na sběrném místě v Novém Jičíně. Platba probíhá vždy až po ukončení opravy - při převzetí.

Zpět do obchodu