Jak postupovat?

Jak postupovat a jak předat telefon do servisu?

 

V menu nahoře zvolte značku a model vašeho telefonu a následně vyberte druh požadované opravy. Opravu poté jednoduše vložte do košíku a přejděte k objednávce. Pokud nenajdete váš model telefonu, kontaktujte nás prosím emailem nebo telefonicky.

 

Nyní vyberte preferovaný způsob dopravy a objednávku odešlete. Objednávka je až do předání telefonu nezávazná a můžete ji kdykoliv stornovat.


Způsoby dopravy a předání do servisu:

A) SBĚRNÉ MÍSTO Nový Jičín (zdarma)

Po potvrzení objednávky Vám SMS zprávou zašleme přidělené číslo zakázky a výzvu k předání telefonu na sběrném místě CykloArt, Lidická 132/8, 741 01, Nový Jičín. O dokončení opravy a možnosti vyzvednout si opravený telefon budete informováni opět SMS zprávou.


B) NAŠE DOPRAVA: GEIS tam i zpět - celá ČR (199 Kč)

Po potvrzení objednávky Vás kontaktuje náš pracovník a domluví s Vámi detaily dopravy (datum, adresa atd). V domluvený den u Vás zabalený telefon vyzvedne řidič přepravní společnosti GEIS. Jakmile telefon opravíme, zašleme Vám jej zpět balíkem GEIS.  


C) VAŠE DOPRAVA: Telefon nám zašlete sami (cena dle Vámi zvolené přepravy - zpátky ZDARMA)

Po potvrzení objednávky nám telefon můžete zaslat (Českou poštou, PPL, DPD apod.) na adresu naší firmy: VOBA Profi Group s.r.o., Starojická Lhota 67, Starý Jičín, 741 01.  Zpět Vám telefon zašleme zdarma přepravcem GEIS.

 



Jakmile mobilní telefon obdržíme, provedeme opravu. Většinu oprav provádíme do 24-48 hod. + doba přepravy. Samozřejmostí je 12 měsíců záruka a doklad o zaplacení.

 

Opravený telefon Vám doručíme přepravní službou GEIS zpět domů (do školy, do práce) nebo si jej můžete vyzvednout na sběrném místě v Novém Jičíně. Platba probíhá vždy až po ukončení opravy - při převzetí.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení